Вимірювання задоволення споживачів у системі внутрішнього маркетингу підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вимірювання задоволення споживачів у системі внутрішнього маркетингу підприємства
Consumers satisfaction measuring within internal marketing system of enterprise |
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andrii Федорченко, Андрей Васильевич |
|
Subject |
внутрішній маркетинг
задоволення потреб споживачів ланцюги споживчої цінності споживча лояльність internal marketing customer satisfaction customer value chains consumer loyalty 339.13.021+339.138+658.8 |
|
Description |
Описано напрями застосування дослідницької й аналітичної функцій маркетингу в системі внутрішнього маркетингу підприємства. Доведено значення вимірювання рівня задоволення потреб споживачів у формуванні їх лояльності. Показано роль працівників немаркетингових підрозділів підприємства у створенні ланцюгів споживчої цінності.
The article describes the areas of application of research and analytical functions of marketing in the internal marketing system of the enterprise. The work proves the importance of measuring satisfaction of the needs of consumers in the formation of their loyalty. The paper shows the role of workers of remarketing units of the company in creating customer value chains. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-14T12:29:29Z
2016-11-14T12:29:29Z 2016-10-13 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко А. В. Вимірювання задоволення споживачів у системі внутрішнього маркетингу підприємства / А. В. Федорченко // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 21–23. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20153 |
|
Language |
uk
|
|