Запис Детальніше

Вимірювання задоволення споживачів у системі внутрішнього маркетингу підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вимірювання задоволення споживачів у системі внутрішнього маркетингу підприємства
Consumers satisfaction measuring within internal marketing system of enterprise
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andrii
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Subject внутрішній маркетинг
задоволення потреб споживачів
ланцюги споживчої цінності
споживча лояльність
internal marketing
customer satisfaction
customer value chains
consumer loyalty
339.13.021+339.138+658.8
 
Description Описано напрями застосування дослідницької й аналітичної функцій маркетингу в системі внутрішнього маркетингу підприємства. Доведено значення вимірювання рівня задоволення потреб споживачів у формуванні їх лояльності. Показано роль працівників немаркетингових підрозділів підприємства у створенні ланцюгів споживчої цінності.
The article describes the areas of application of research and analytical functions of marketing in the internal marketing system of the enterprise. The work proves the importance of measuring satisfaction of the needs of consumers in the formation of their loyalty. The paper shows the role of workers of remarketing units of the company in creating customer value chains.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-14T12:29:29Z
2016-11-14T12:29:29Z
2016-10-13
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Вимірювання задоволення споживачів у системі внутрішнього маркетингу підприємства / А. В. Федорченко // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 21–23. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20153
 
Language uk