Запис Детальніше

Ціннісна парадигма управління підприємством

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ціннісна парадигма управління підприємством
Paradigm of values of enterprise management
 
Creator Швиданенко, Генефа Олександрівна
Shvydanenko, Genefa
Швыданенко, Генефа Александровна
 
Subject цінність
управління за цінностями
розвиток підприємства
вартість компанії
value
value based management
enterprise development
value of the company
338.23
 
Description У статті визначено сутність цінностей у
підприємницькій діяльності. Виокремлено ключові фактори формування цінностей підприємств та їх основні види. Запропоновано напрями їх формування з метою підвищення результативності діяльності вітчизняних компаній.
This article explains the purpose of
values in business. The key factors of business value and basic types were pointed out. The ways for its formation to improve the performance of domestic companies were suggested.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-14T12:32:28Z
2016-11-14T12:32:28Z
2016-10-13
 
Type Article
 
Identifier Швиданенко Г. О. Ціннісна парадигма управління підприємством / Г. О. Швиданенко // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 23–25. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20154
 
Language uk