Запис Детальніше

Інноваційний продукт та особливості оцінювання його вартості в процесі комерціалізації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційний продукт та особливості оцінювання його вартості в процесі комерціалізації
 
Creator Заріпова, Анна Олександрівна
Zaripova, Anna
Зарипова, Анна Александровна
 
Subject інновація
інноваційний продукт
комерціалізація інновацій
innovation
innovative product
commercialization of innovation
330
 
Description Досліджено підходи до визначення терміну інноваційний продукт, розглянуто типологізацію інновацій. Розглянуто оцінювання інноваційного продукту в процесі його комерціалізації.
The article deals with the approaches to definition of the term "innovative product", considers the typology of innovation. The article presents the evaluation of innovative product during its commercialization.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-15T08:53:28Z
2016-11-15T08:53:28Z
2016-10-13
 
Type Article
 
Identifier Заріпова А. О. Інноваційний продукт та особливості оцінювання його вартості в процесі комерціалізації / А. О. Заріпова // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 69–71. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20179
 
Language uk