Інноваційний продукт та особливості оцінювання його вартості в процесі комерціалізації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інноваційний продукт та особливості оцінювання його вартості в процесі комерціалізації
|
|
Creator |
Заріпова, Анна Олександрівна
Zaripova, Anna Зарипова, Анна Александровна |
|
Subject |
інновація
інноваційний продукт комерціалізація інновацій innovation innovative product commercialization of innovation 330 |
|
Description |
Досліджено підходи до визначення терміну інноваційний продукт, розглянуто типологізацію інновацій. Розглянуто оцінювання інноваційного продукту в процесі його комерціалізації.
The article deals with the approaches to definition of the term "innovative product", considers the typology of innovation. The article presents the evaluation of innovative product during its commercialization. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-15T08:53:28Z
2016-11-15T08:53:28Z 2016-10-13 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Заріпова А. О. Інноваційний продукт та особливості оцінювання його вартості в процесі комерціалізації / А. О. Заріпова // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 69–71. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20179 |
|
Language |
uk
|
|