Запис Детальніше

Спільні риси політичного маркетингу і маркетингу товарів (послуг)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Спільні риси політичного маркетингу і маркетингу товарів (послуг)
Common features of political marketing and the marketing of goods (services)
 
Creator Павленко, Олександр Вадимович
Pavlenko, Alexander
Павленко, Александр Вадимович
 
Subject моделі поведінки виборців
концепція іміджу кандидата
ціна голосу виборця
маркетингові дослідження в політиці
behavioral models of voters
concept of image of the candidate
price of the vote
marketing research in politics
327:339.138
 
Description У статті систематизовано та проаналізовано спільні риси маркетингу товарів (послуг) і
політичного маркетингу, які є наступними: наявність покупців, продавців та продукту; моделі поведінки споживачів; ринкова сегментація та товарний мікс; концепція іміджу товару; стратегії лояльності до бренду; процеси та процедури розробки товару; концепція товару; позиціонування
товару.
In the article the author systematized
similarities of marketing of products (services) and political marketing, which are the presence of buyers and sellers of the product; models of consumer behavior; market segmentation and product mix; the
concept of image of the product; strategy of brand loyalty; processes and procedures of product development; product concept; positioning of goods.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-15T13:17:38Z
2016-11-15T13:17:38Z
2016-10-13
 
Type Article
 
Identifier Павленко О. В. Спільні риси політичного маркетингу і маркетингу товарів (послуг) [Електронний ресурс] / О. В. Павленко // Економіка підприємства: теорія і практика : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 109–112. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20200
 
Language uk