Спільні риси політичного маркетингу і маркетингу товарів (послуг)
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Спільні риси політичного маркетингу і маркетингу товарів (послуг)
Common features of political marketing and the marketing of goods (services) |
|
Creator |
Павленко, Олександр Вадимович
Pavlenko, Alexander Павленко, Александр Вадимович |
|
Subject |
моделі поведінки виборців
концепція іміджу кандидата ціна голосу виборця маркетингові дослідження в політиці behavioral models of voters concept of image of the candidate price of the vote marketing research in politics 327:339.138 |
|
Description |
У статті систематизовано та проаналізовано спільні риси маркетингу товарів (послуг) і політичного маркетингу, які є наступними: наявність покупців, продавців та продукту; моделі поведінки споживачів; ринкова сегментація та товарний мікс; концепція іміджу товару; стратегії лояльності до бренду; процеси та процедури розробки товару; концепція товару; позиціонування товару. In the article the author systematized similarities of marketing of products (services) and political marketing, which are the presence of buyers and sellers of the product; models of consumer behavior; market segmentation and product mix; the concept of image of the product; strategy of brand loyalty; processes and procedures of product development; product concept; positioning of goods. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-15T13:17:38Z
2016-11-15T13:17:38Z 2016-10-13 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Павленко О. В. Спільні риси політичного маркетингу і маркетингу товарів (послуг) [Електронний ресурс] / О. В. Павленко // Економіка підприємства: теорія і практика : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 109–112. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20200 |
|
Language |
uk
|
|