Запис Детальніше

Бізнес-модель як ключовий фактор успіху компанії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бізнес-модель як ключовий фактор успіху компанії
Business model as a main factor of success of company
 
Creator Урба, Світлана Іванівна
Urba, Svitlana
Грисюк, Юрій Сергійович
Grysiuk, Yuriy
 
Subject бізнес-модель
бізнес-середовище
конкурентоспроможність
business model
company
business environment
competitive ability
338:24
 
Description Визначено концептуальні основи формування бізнес-моделі компанії. Систематизовано наукові підходи зарубіжних авторів до
трактування поняття бізнес-моделі. Обґрунтовано особливості поширених у практиці підходів до розробки бізнес-моделі компанії.
The article defines the conceptual foundations of the business model of the company. The scientific approaches of foreign authors to the interpretation of the concept of the business model are presented in the article. The paper deals with the features of common practice approaches to the development of the business model of the company.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-15T14:04:59Z
2016-11-15T14:04:59Z
2016-10-13
 
Type Article
 
Identifier Урба С. І. Бізнес-модель як ключовий фактор успіху компанії / С. І. Урба, Ю. С. Грисюк // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 119–121. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20205
 
Language uk