Запис Детальніше

Інструменти формування успішного бренду підприємства як роботодавця

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструменти формування успішного бренду підприємства як роботодавця
The instruments to form successful brand for company as an employer
 
Creator Оберемчук, Валентина Феодосіївна
Oberemchuk, Valentyna
Оберемчук, Валентина Феодосиевна
 
Subject бренд роботодавця
формування бренду
інструменти брендингу
brand of employer
formation of brand
instruments of branding
39.138:7.012-027.31:331.108.3
 
Description У статті розкрито сутність і переваги
формування бренду роботодавця. На основі результатів існуючих досліджень визначено основні критерії наявності у підприємства бренду роботодавця; обґрунтовано доцільність використання інструментів формування та розвитку бренду роботодавця.
The article reveals the essence and benefits of formation of an employer brand. Based
on existing research key criteria of an enterprise employer brand have been identified; The expediency of using instruments of formation of employer branding has been founded.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-16T12:24:36Z
2016-11-16T12:24:36Z
2016-10-13
 
Type Article
 
Identifier Оберемчук В. Ф. Інструменти формування успішного бренду підприємства як роботодавця / В. Ф. Оберемчук // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 143–144. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20218
 
Language uk