Запис Детальніше

Збутова мережа як ефективна форма партнерства учасників ринку вугілля

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Збутова мережа як ефективна форма партнерства учасників ринку вугілля
Marketing network as an effective form partnership to market participants coal
 
Creator Трушкіна, Наталія Валеріївна
Trushkina, Natalia
Петрова, Ірина Павлівна
Petrova, Iryna
 
Subject збутова мережа
вугледобувне підприємство
модель
партнерство
ринок вугілля
marketing network
coal mining company
model
partnership
coal market
338.33:65.012.34:334.716
 
Description Уточнено зміст поняття «збутова мережа
вугледобувного підприємства». Запропоновано варіанти формування збутових мереж між учасниками ринку вугілля.
The meaning of «marketing network of coal mines» is clarified. Options forming mark networks between participants coal market are
proposed.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-17T08:07:14Z
2016-11-17T08:07:14Z
2016-10-13
 
Type Article
 
Identifier Трушкіна Н. В. Збутова мережа як ефективна форма партнерства учасників ринку вугілля / Н. В. Трушкіна, І. П. Петрова // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 160–162. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20228
 
Language uk