Збутова мережа як ефективна форма партнерства учасників ринку вугілля
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Збутова мережа як ефективна форма партнерства учасників ринку вугілля
Marketing network as an effective form partnership to market participants coal |
|
Creator |
Трушкіна, Наталія Валеріївна
Trushkina, Natalia Петрова, Ірина Павлівна Petrova, Iryna |
|
Subject |
збутова мережа
вугледобувне підприємство модель партнерство ринок вугілля marketing network coal mining company model partnership coal market 338.33:65.012.34:334.716 |
|
Description |
Уточнено зміст поняття «збутова мережа вугледобувного підприємства». Запропоновано варіанти формування збутових мереж між учасниками ринку вугілля. The meaning of «marketing network of coal mines» is clarified. Options forming mark networks between participants coal market are proposed. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-17T08:07:14Z
2016-11-17T08:07:14Z 2016-10-13 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Трушкіна Н. В. Збутова мережа як ефективна форма партнерства учасників ринку вугілля / Н. В. Трушкіна, І. П. Петрова // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 160–162. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20228 |
|
Language |
uk
|
|