Стратегічні орієнтири підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічні орієнтири підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств України
Strategic directions of increasing the competitiveness of tourism enterprises in Ukraine |
|
Creator |
Солов’янчик, Альона Володимирівна
Solovianchyk, A. |
|
Subject |
стратегія діяльності туристичного підприємства
ринок туристичних послуг конкурентоспроможність підприємства Strategy of tourism enterprises tourism market competitiveness 338.48 |
|
Description |
Керівники підприємств будь-якого виду економічної діяльності повинні усвідомлювати зміни, що відбуваються в умовах інформатизації суспільства, розвитку інновацій і відповідним чином адаптувати свою стратегію розвитку. Адже конкурентоспроможність підприємства — це не разова перемога в конкурентній боротьбі, це постійний процес розвитку та покращення своєї діяльності. Managers of any economic activity should be aware of the changes taking place in terms of the information society, innovation and accordingly adapt its strategy. The competitiveness of the enterprise — is no single win in the competition, it’s an ongoing process development and improvement of its activities. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-17T09:07:40Z
2016-11-17T09:07:40Z 2016-10-13 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Солов’янчик А.В. Стратегічні орієнтири підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств України / А. В. Солов’янчик // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 176–178. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20239 |
|
Language |
uk
|
|