Запис Детальніше

Стратегічні орієнтири підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічні орієнтири підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств України
Strategic directions of increasing the competitiveness of tourism enterprises in Ukraine
 
Creator Солов’янчик, Альона Володимирівна
Solovianchyk, A.
 
Subject стратегія діяльності туристичного підприємства
ринок туристичних послуг
конкурентоспроможність підприємства
Strategy of tourism enterprises
tourism market
competitiveness
338.48
 
Description Керівники підприємств будь-якого виду
економічної діяльності повинні усвідомлювати зміни, що відбуваються в умовах інформатизації суспільства, розвитку інновацій і відповідним чином адаптувати свою стратегію розвитку. Адже конкурентоспроможність підприємства — це не разова перемога в конкурентній боротьбі, це постійний процес розвитку та покращення своєї діяльності.
Managers of any economic activity should be aware of the changes taking place in terms of the information society, innovation and
accordingly adapt its strategy. The competitiveness of the enterprise — is no single win in the competition, it’s an ongoing process development and improvement of its activities.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-17T09:07:40Z
2016-11-17T09:07:40Z
2016-10-13
 
Type Article
 
Identifier Солов’янчик А.В. Стратегічні орієнтири підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств України / А. В. Солов’янчик // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 176–178. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20239
 
Language uk