Особливості аналізу медіа-ринку м. Чернівці, проведеного за допомогою сучасних методів маркетингових досліджень
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості аналізу медіа-ринку м. Чернівці, проведеного за допомогою сучасних методів маркетингових досліджень
|
|
Creator |
Буднікевич, І. М.
Черданцева, І. Г. Кирилюк, М. В. |
|
Subject |
медіа-ринок
польове дослідження рейтинг 658.893 |
|
Description |
У статті розглядається проблемні моменти процедури проведення польового маркетингового дослідження на основі аналізу медіа-ринку м. Чернівці.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-22T13:04:29Z
2016-11-22T13:04:29Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Буднікевич І. М. Особливості аналізу медіа-ринку м. Чернівці, проведеного за допомогою сучасних методів маркетингових досліджень / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева, М. В. Кирилюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 541–552.
966-574-969-2 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20252 |
|
Language |
uk
|
|