Запис Детальніше

Особливості аналізу медіа-ринку м. Чернівці, проведеного за допомогою сучасних методів маркетингових досліджень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості аналізу медіа-ринку м. Чернівці, проведеного за допомогою сучасних методів маркетингових досліджень
 
Creator Буднікевич, І. М.
Черданцева, І. Г.
Кирилюк, М. В.
 
Subject медіа-ринок
польове дослідження
рейтинг
658.893
 
Description У статті розглядається проблемні моменти процедури проведення польового маркетингового дослідження на основі аналізу медіа-ринку м. Чернівці.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-22T13:04:29Z
2016-11-22T13:04:29Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Буднікевич І. М. Особливості аналізу медіа-ринку м. Чернівці, проведеного за допомогою сучасних методів маркетингових досліджень / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева, М. В. Кирилюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 541–552.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20252
 
Language uk