Основні тенденції розвитку системи маркетингових комунікацій підприємств виноробної галузі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні тенденції розвитку системи маркетингових комунікацій підприємств виноробної галузі
|
|
Creator |
Дьячук, І. В.
|
|
Subject |
Система маркетингових комунікацій
дженерик органолептика цінові сегменти промоційні заходи інтегровані маркетингові комунікації 659.117 |
|
Description |
Розглянуті проблеми просування винних брендів, розвитку винного України.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-22T13:09:04Z
2016-11-22T13:09:04Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дьячук І. В. Основні тенденції розвитку системи маркетингових комунікацій підприємств виноробної галузі / І. В. Дьячук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 552–559.
966-574-969-2 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20253 |
|
Language |
uk
|
|