Запис Детальніше

Основні тенденції розвитку системи маркетингових комунікацій підприємств виноробної галузі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні тенденції розвитку системи маркетингових комунікацій підприємств виноробної галузі
 
Creator Дьячук, І. В.
 
Subject Система маркетингових комунікацій
дженерик
органолептика
цінові сегменти
промоційні заходи
інтегровані маркетингові комунікації
659.117
 
Description Розглянуті проблеми просування винних брендів, розвитку винного України.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-22T13:09:04Z
2016-11-22T13:09:04Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Дьячук І. В. Основні тенденції розвитку системи маркетингових комунікацій підприємств виноробної галузі / І. В. Дьячук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 552–559.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20253
 
Language uk