Запис Детальніше

Маркетингова політика комукікацій на ринку будівельних матеріалів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова політика комукікацій на ринку будівельних матеріалів
 
Creator Логвінова, В. Ю.
 
Subject Система маркетингових комунікацій
дженерик
органолептика
цінові сегменти
промоційні заходи
інтегровані маркетингові комунікації
659.117
 
Description Розглянуті питання розвитку маркетингових комунікацій в системі управління підприємств.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-22T13:13:57Z
2016-11-22T13:13:57Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Логвінова В. Ю. Маркетингова політика комукікацій на ринку будівельних матеріалів / В. Ю. Логвінова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 559–568.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20254
 
Language uk