Формування маркетингової інформаційної системи на підприємствах сфери послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингової інформаційної системи на підприємствах сфери послуг
|
|
Creator |
Луцій, О. П.
|
|
Subject |
маркетингова інформація
комерційна інформація сектор інформації 659.117 |
|
Description |
Висвітлюються проблеми впровадження маркетингової інформаційної системи в системі управління підприємств сфери послуг.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-22T13:19:46Z
2016-11-22T13:19:46Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Луцій О. П. Формування маркетингової інформаційної системи на підприємствах сфери послуг / О. П. Луцій // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 568–576.
966-574-969-2 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20255 |
|
Language |
uk
|
|