Запис Детальніше

Формування маркетингової інформаційної системи на підприємствах сфери послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингової інформаційної системи на підприємствах сфери послуг
 
Creator Луцій, О. П.
 
Subject маркетингова інформація
комерційна інформація
сектор інформації
659.117
 
Description Висвітлюються проблеми впровадження маркетингової інформаційної системи в системі управління підприємств сфери послуг.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-22T13:19:46Z
2016-11-22T13:19:46Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Луцій О. П. Формування маркетингової інформаційної системи на підприємствах сфери послуг / О. П. Луцій // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 568–576.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20255
 
Language uk