Запис Детальніше

Маркетингові комунікації на місці продажу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові комунікації на місці продажу
 
Creator Майборода, Ольга Олександровна
 
Subject реклама
покупець
мерчандайзинг
659.117
 
Description Розглядаються проблеми впровадження інтегрованих маркетингових комунікацій на місці продажу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-22T13:21:26Z
2016-11-22T13:21:26Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Майборода О. О. Маркетингові комунікації на місці продажу / О. О. Майборода // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 577–586.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20256
 
Language uk