Функціональне наповнення засобу маркетингу послуг «фізичне оточення («упаковка») послуги»
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Функціональне наповнення засобу маркетингу послуг «фізичне оточення («упаковка») послуги»
|
|
Creator |
Мальченко, Віктор Матвійович
|
|
Subject |
товар
послуга сервісне підприємство покупець 659.117 |
|
Description |
Висвітлюються проблеми маркетингового наповнення та функції фізичного оточення — підтвердження послуг.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-22T13:27:30Z
2016-11-22T13:27:30Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мальченко В. М. Функціональне наповнення засобу маркетингу послуг «фізичне оточення («упаковка») послуги» / В. М. Мальченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 586–595.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20257 |
|
Language |
uk
|
|