Запис Детальніше

Функціональне наповнення засобу маркетингу послуг «фізичне оточення («упаковка») послуги»

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Функціональне наповнення засобу маркетингу послуг «фізичне оточення («упаковка») послуги»
 
Creator Мальченко, Віктор Матвійович
 
Subject товар
послуга
сервісне підприємство
покупець
659.117
 
Description Висвітлюються проблеми маркетингового наповнення та функції фізичного оточення — підтвердження послуг.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-22T13:27:30Z
2016-11-22T13:27:30Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Мальченко В. М. Функціональне наповнення засобу маркетингу послуг «фізичне оточення («упаковка») послуги» / В. М. Мальченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 586–595.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20257
 
Language uk