Сутність директ-маркетингу в інтегрованій системі маркетингової діяльності підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність директ-маркетингу в інтегрованій системі маркетингової діяльності підприємств
|
|
Creator |
Папоян, А. М.
|
|
Subject |
споживач
директ-маркетинг товар 659.117 |
|
Description |
Розглянуті питання розвитку інформаційно-рекламної індустрії, досліджені основні види директ-маркетингових послуг.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-22T13:28:56Z
2016-11-22T13:28:56Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Папоян А. М. Сутність директ-маркетингу в інтегрованій системі маркетингової діяльності підприємств / А. М. Папоян // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 595–604.
966-574-969-2 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20258 |
|
Language |
uk
|
|