Запис Детальніше

Сутність директ-маркетингу в інтегрованій системі маркетингової діяльності підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність директ-маркетингу в інтегрованій системі маркетингової діяльності підприємств
 
Creator Папоян, А. М.
 
Subject споживач
директ-маркетинг
товар
659.117
 
Description Розглянуті питання розвитку інформаційно-рекламної індустрії, досліджені основні види директ-маркетингових послуг.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-22T13:28:56Z
2016-11-22T13:28:56Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Папоян А. М. Сутність директ-маркетингу в інтегрованій системі маркетингової діяльності підприємств / А. М. Папоян // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 595–604.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20258
 
Language uk