Маркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послуг
|
|
Creator |
Поперечний, С. І.
Одинак, Л. В. |
|
Subject |
ринок ветеринарних послуг
маркетинг послуга 659.117 |
|
Description |
Розглянуто проблеми комплексного підходу до застосування маркетингу в системі організації ветеринарної практики.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-22T13:36:56Z
2016-11-22T13:36:56Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Поперечний С. І. Маркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послуг / С. І. Поперечний, Л. В. Одинак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 616–623.
966-574-969-2 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20260 |
|
Language |
uk
|
|