Запис Детальніше

Маркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послуг
 
Creator Поперечний, С. І.
Одинак, Л. В.
 
Subject ринок ветеринарних послуг
маркетинг
послуга
659.117
 
Description Розглянуто проблеми комплексного підходу до застосування маркетингу в системі організації ветеринарної практики.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-22T13:36:56Z
2016-11-22T13:36:56Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Поперечний С. І. Маркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послуг / С. І. Поперечний, Л. В. Одинак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 616–623.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20260
 
Language uk