Запис Детальніше

Банківський маркетинг. Особливості і проблеми

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Банківський маркетинг. Особливості і проблеми
 
Creator Тимчук, Н. П.
 
Subject банк
комерційний
маркетинг
корпоративна культура
торгова марка
фінансово-кредитна установа
послуга
дослідження
клієнт
339.138:336.71
 
Description Стаття присвячена аналізу маркетингу в сфері банківських послуг. В цій праці на основі вітчизняних та західних прикладах розглядаються заходи формування і становлення маркетингу в банках, різноманітні методи залучення і утримання клієнтів. Проблеми і особливості банківського маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-23T07:27:58Z
2016-11-23T07:27:58Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Тимчук Н. П. Банківський маркетинг. Особливості і проблеми / Н. П. Тимчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 632–637.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20262
 
Language uk