Банківський маркетинг. Особливості і проблеми
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Банківський маркетинг. Особливості і проблеми
|
|
Creator |
Тимчук, Н. П.
|
|
Subject |
банк
комерційний маркетинг корпоративна культура торгова марка фінансово-кредитна установа послуга дослідження клієнт 339.138:336.71 |
|
Description |
Стаття присвячена аналізу маркетингу в сфері банківських послуг. В цій праці на основі вітчизняних та західних прикладах розглядаються заходи формування і становлення маркетингу в банках, різноманітні методи залучення і утримання клієнтів. Проблеми і особливості банківського маркетингу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-23T07:27:58Z
2016-11-23T07:27:58Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тимчук Н. П. Банківський маркетинг. Особливості і проблеми / Н. П. Тимчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 632–637.
966-574-969-2 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20262 |
|
Language |
uk
|
|