Методологічні підходи до організації і проведення РR-кампанії банку
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні підходи до організації і проведення РR-кампанії банку
|
|
Creator |
Ткачук, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
банки
банківська діяльність PR-діяльність 659.44:336.711 |
|
Description |
У статті відображено сучасний стан банківської діяльності, проведено аналіз рейтингу банків по різним показникам, розкрито питання рефінансування банків як одного з факторів PR-діяльності, запропоновано ряд перспективних напрямків PR-активності банків.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-23T07:33:07Z
2016-11-23T07:33:07Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ткачук О. В. Методологічні підходи до організації і проведення РR-кампанії банку / О. В. Ткачук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 638–649.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20263 |
|
Language |
uk
|
|