Запис Детальніше

Методологічні підходи до організації і проведення РR-кампанії банку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи до організації і проведення РR-кампанії банку
 
Creator Ткачук, Олена Володимирівна
 
Subject банки
банківська діяльність
PR-діяльність
659.44:336.711
 
Description У статті відображено сучасний стан банківської діяльності, проведено аналіз рейтингу банків по різним показникам, розкрито питання рефінансування банків як одного з факторів PR-діяльності, запропоновано ряд перспективних напрямків PR-активності банків.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-23T07:33:07Z
2016-11-23T07:33:07Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Ткачук О. В. Методологічні підходи до організації і проведення РR-кампанії банку / О. В. Ткачук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 638–649.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20263
 
Language uk