Запис Детальніше

Створення та просування нової товарної марки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Створення та просування нової товарної марки
 
Creator Шевченко, Олена Леонідівна
 
Subject товарна марка
марочна політика
бренд
марочні комунікації
асоціації марки
659.117
 
Description Стаття розкриває роль і призначення товарної марки на сучасному етапі розвитку маркетингової діяльності. Визначено особливості впливу товарної марки на цільового споживача, показано взаємозалежність таких понять як «товарна марка» і «бренд». Досліджено критерії розробки вдалої товарної назви, створення її підкріплення і принципів просування на ринку. Автором проаналізовано влив поведінкових аспектів людини на сприйняття товарних марок, а також їхній вплив на конструювання і перевірку комунікаційних повідомлень. Визначено основні рівні, які використовуються при розробці асоціативного простору марки.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-23T07:42:06Z
2016-11-23T07:42:06Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Створення та просування нової товарної марки / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 658–666.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20265
 
Language uk