Створення та просування нової товарної марки
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Створення та просування нової товарної марки
|
|
Creator |
Шевченко, Олена Леонідівна
|
|
Subject |
товарна марка
марочна політика бренд марочні комунікації асоціації марки 659.117 |
|
Description |
Стаття розкриває роль і призначення товарної марки на сучасному етапі розвитку маркетингової діяльності. Визначено особливості впливу товарної марки на цільового споживача, показано взаємозалежність таких понять як «товарна марка» і «бренд». Досліджено критерії розробки вдалої товарної назви, створення її підкріплення і принципів просування на ринку. Автором проаналізовано влив поведінкових аспектів людини на сприйняття товарних марок, а також їхній вплив на конструювання і перевірку комунікаційних повідомлень. Визначено основні рівні, які використовуються при розробці асоціативного простору марки.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-23T07:42:06Z
2016-11-23T07:42:06Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевченко О. Л. Створення та просування нової товарної марки / О. Л. Шевченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 658–666.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20265 |
|
Language |
uk
|
|