Формування та розвиток маркетингу страхових компаній
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування та розвиток маркетингу страхових компаній
|
|
Creator |
Данніков, Олег Володимирович
Данников, Олег Владимирович |
|
Subject |
страхова компанія
ринок страхових послуг клієнт страховий агент 339.138:338.46 |
|
Description |
Висвітлюються проблеми теорії і практики застосування маркетингу як комплексної системи управління діяльністю страхових компаній.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-23T08:16:24Z
2016-11-23T08:16:24Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Данніков О. В. Формування та розвиток маркетингу страхових компаній / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 744–755.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20275 |
|
Language |
uk
|
|