Запис Детальніше

Формування та розвиток маркетингу страхових компаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування та розвиток маркетингу страхових компаній
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
Данников, Олег Владимирович
 
Subject страхова компанія
ринок страхових послуг
клієнт
страховий агент
339.138:338.46
 
Description Висвітлюються проблеми теорії і практики застосування маркетингу як комплексної системи управління діяльністю страхових компаній.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-23T08:16:24Z
2016-11-23T08:16:24Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Формування та розвиток маркетингу страхових компаній / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 744–755.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20275
 
Language uk