Запис Детальніше

Маркетинговий стратегічний аналіз у діяльності промислових підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий стратегічний аналіз у діяльності промислових підприємств
 
Creator Бойчук, І. В.
 
Subject маркетинговий стратегічний аналіз
підприємство
зовнішнє середовище
658.8
 
Description Розглянуті проблеми застосування маркетингово-стратегічного аналізу в процесі прийняття стратегічних рішень.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-23T07:59:16Z
2016-11-23T07:59:16Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Бойчук І. В. Маркетинговий стратегічний аналіз у діяльності промислових підприємств / І. В. Бойчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 705–713.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20270
 
Language uk