Запис Детальніше

Вплив товарної асортиментної політики підприємств на цінову поведінку підприємців

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив товарної асортиментної політики підприємств на цінову поведінку підприємців
 
Creator Зайчук, Т. О.
 
Subject товар
цінова політика
попит
ціна
658.8
 
Description Аналізується вплив факторів та інструментів товарної політики на формування і реалізацію цінової політики підприємств.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-23T08:18:42Z
2016-11-23T08:18:42Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Зайчук Т. О. Вплив товарної асортиментної політики підприємств на цінову поведінку підприємців / Т. О. Зайчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 755–764.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20276
 
Language uk