Запис Детальніше

Особливості розвитку банківського маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості розвитку банківського маркетингу
 
Creator Колісников, Д. О.
 
Subject Банки
маркетинг
банківський маркетинг
конкуренція
максимізація прибутку
маркетингова діяльність
 
Description В статті йдеться про особливості банківського маркетингу, його характеристика, теперішній стан та напрямки його розвитку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-23T08:33:08Z
2016-11-23T08:33:08Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Колісников Д. О. Особливості розвитку банківського маркетингу / Д. О. Колісников // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 790–797.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20280
 
Language uk