Особливості розвитку банківського маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості розвитку банківського маркетингу
|
|
Creator |
Колісников, Д. О.
|
|
Subject |
Банки
маркетинг банківський маркетинг конкуренція максимізація прибутку маркетингова діяльність |
|
Description |
В статті йдеться про особливості банківського маркетингу, його характеристика, теперішній стан та напрямки його розвитку.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-23T08:33:08Z
2016-11-23T08:33:08Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Колісников Д. О. Особливості розвитку банківського маркетингу / Д. О. Колісников // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 790–797.
966-574-969-2 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20280 |
|
Language |
uk
|
|