Критеріальна оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Критеріальна оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємств
|
|
Creator |
Максимова, Т. С.
Співак, А. О. |
|
Subject |
метод економічного аналізу
маркетингова діяльність ринок підприємство 658.8 |
|
Description |
У статті систематизовано методи економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Розглянуто методичні аспекти оцінювання процесу активізації маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано системи показників критеріального виміру досліджуваного процесу. Наведено результати використання розробленого методичного підходу до оцінки процесу активізації маркетингової діяльності щодо збільшення частки ринку одного з провідних підприємств України — ЗАО «Лугансьский м’ясокомбінат». |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-23T09:50:47Z
2016-11-23T09:50:47Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Максимова Т. С. Критеріальна оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємств / Т. С. Максимова, А. О. Співак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 835–849.
966-574-969-2 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20285 |
|
Language |
uk
|
|