Запис Детальніше

Критеріальна оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критеріальна оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємств
 
Creator Максимова, Т. С.
Співак, А. О.
 
Subject метод економічного аналізу
маркетингова діяльність
ринок
підприємство
658.8
 
Description У статті систематизовано методи економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Розглянуто методичні аспекти оцінювання процесу активізації маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано системи показників критеріального виміру досліджуваного процесу. Наведено результати
використання розробленого методичного підходу до оцінки процесу активізації маркетингової діяльності щодо збільшення частки ринку одного з провідних підприємств України — ЗАО «Лугансьский м’ясокомбінат».
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-23T09:50:47Z
2016-11-23T09:50:47Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Максимова Т. С. Критеріальна оцінка процесу активізації маркетингової діяльності підприємств / Т. С. Максимова, А. О. Співак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 835–849.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20285
 
Language uk