Запис Детальніше

Роль маркетингу при формованні програми закупівлі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу при формованні програми закупівлі
 
Creator Мальченко, В. В.
 
Subject зворотний (закупівельний) маркетинг
інструментарій зворотного маркетингу
програма закупівлі
асортимент матеріальних ресурсів
продавець-постачальник
споживач-підприємство
взаємовідносини на ринку закупівлі
658.8
 
Description Стаття розкриває роль закупівлі у забезпеченні підприємства матеріально-технічними ресурсами. Визначено особливості впливу зворотного (закупівельного) маркетингу на дії споживача і покупця при закупівлі ресурсів. Досліджено інструментарій з активізації й переконання споживачем покупця взяти на себе функції постачальника, розкрита сутність цих інструментів.
Автором досліджена функція засобу зворотного маркетингу «програма закупівля», визначена його торговельна сутність. На основі структуризації складових програми розкрито маркетингові підходи до реалізації програми закупівлі як засобу задоволення потреб підприємства в матеріальних ресурсах.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-23T09:56:07Z
2016-11-23T09:56:07Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Мальченко В. В. Роль маркетингу при формованні програми закупівлі / В. В. Мальченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 850–862.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20286
 
Language uk