Роль маркетингу при формованні програми закупівлі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингу при формованні програми закупівлі
|
|
Creator |
Мальченко, В. В.
|
|
Subject |
зворотний (закупівельний) маркетинг
інструментарій зворотного маркетингу програма закупівлі асортимент матеріальних ресурсів продавець-постачальник споживач-підприємство взаємовідносини на ринку закупівлі 658.8 |
|
Description |
Стаття розкриває роль закупівлі у забезпеченні підприємства матеріально-технічними ресурсами. Визначено особливості впливу зворотного (закупівельного) маркетингу на дії споживача і покупця при закупівлі ресурсів. Досліджено інструментарій з активізації й переконання споживачем покупця взяти на себе функції постачальника, розкрита сутність цих інструментів. Автором досліджена функція засобу зворотного маркетингу «програма закупівля», визначена його торговельна сутність. На основі структуризації складових програми розкрито маркетингові підходи до реалізації програми закупівлі як засобу задоволення потреб підприємства в матеріальних ресурсах. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-23T09:56:07Z
2016-11-23T09:56:07Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мальченко В. В. Роль маркетингу при формованні програми закупівлі / В. В. Мальченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 850–862.
966-574-969-2 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20286 |
|
Language |
uk
|
|