Формування вертикальних маркетингових систем у переробній промисловості
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування вертикальних маркетингових систем у переробній промисловості
|
|
Creator |
Савощенко, Анатолій Семенович
Савощенко, Анатолий Семёнович Танасійчук, Олена Миколаївна Танасийчук, Елена Николаевна |
|
Subject |
переробне підприємство
виробнико-збутовий потенціал маркетингова система 658.8 |
|
Description |
Розглянуті проблеми формування і функціонування вертикальних розподільчих систем.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-23T10:13:40Z
2016-11-23T10:13:40Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савощенко А. С. Формування вертикальних маркетингових систем у переробній промисловості / А. С. Савощенко, О. М. Танасійчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 892–898.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20291 |
|
Language |
uk
|
|