Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства
|
|
Creator |
Сторожук, І. І.
Ревенко, Ю. В. |
|
Subject |
Маркетинговий комплекс
модель оптимізації ефективність планування 658.8:65.012.2 |
|
Description |
В статті представлено результати досліджекння, в рамках якого запропоновано фактори ефективності для маркетингового комплексу підприємства поліграфічної галузі, розроблено модель оптимізації маркетингового комплексу; ціль якої — мінімізація ризиків та максимізація економічного ефекту при складанні плану та бюджету маркетингу. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-23T10:17:26Z
2016-11-23T10:17:26Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сторожук І. І. Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства / І. І. Сторожук, Ю. В. Ревенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 899–907.
966-574-969-2 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20292 |
|
Language |
uk
|
|