Запис Детальніше

Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства
 
Creator Сторожук, І. І.
Ревенко, Ю. В.
 
Subject Маркетинговий комплекс
модель оптимізації
ефективність
планування
658.8:65.012.2
 
Description В статті представлено результати досліджекння, в рамках якого запропоновано фактори ефективності для маркетингового комплексу підприємства поліграфічної галузі, розроблено модель оптимізації маркетингового
комплексу; ціль якої — мінімізація ризиків та максимізація економічного ефекту при складанні плану та бюджету маркетингу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-23T10:17:26Z
2016-11-23T10:17:26Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Сторожук І. І. Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства / І. І. Сторожук, Ю. В. Ревенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 899–907.
966-574-969-2
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20292
 
Language uk