Запис Детальніше

Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств
 
Creator Шумейко, Володимир Михайлович
 
Subject товарна політика
конкурентна боротьба
олійно-жирові підприємства
асортимент
ринок олійної сировини
658.8
 
Description Розглядаються проблеми формування маркетингової політики підприємств та управління товарним асортиментом.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-23T10:49:41Z
2016-11-23T10:49:41Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Шумейко В. М. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств / В. М. Шумейко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 928–937.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20295
 
Language uk