Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств
|
|
Creator |
Шумейко, Володимир Михайлович
|
|
Subject |
товарна політика
конкурентна боротьба олійно-жирові підприємства асортимент ринок олійної сировини 658.8 |
|
Description |
Розглядаються проблеми формування маркетингової політики підприємств та управління товарним асортиментом.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-23T10:49:41Z
2016-11-23T10:49:41Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шумейко В. М. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств / В. М. Шумейко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 928–937.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20295 |
|
Language |
uk
|
|