Запис Детальніше

Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій
 
Creator Куденко, Наталія Володимирівна
Kudenko, Natalya
Куденко, Наталья Владимировна
Комличенко, К. І.
Komlychenko, K.
Комличенко, К. И.
 
Subject маркетингове позиціонування
споживачі
конкуренти
658.8.167.1
 
Description Розглянуті методологічні аспекти маркетингового позиціонування серед споживачів конкурентних позицій підприємства та його продукції.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-24T12:53:59Z
2016-11-24T12:53:59Z
2006-12-06
 
Type Article
 
Identifier Куденко Н. В. Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій / Н. В. Куденко, К. І. Комліченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 393–402.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20298
 
Language uk