Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій
|
|
Creator |
Куденко, Наталія Володимирівна
Kudenko, Natalya Куденко, Наталья Владимировна Комличенко, К. І. Komlychenko, K. Комличенко, К. И. |
|
Subject |
маркетингове позиціонування
споживачі конкуренти 658.8.167.1 |
|
Description |
Розглянуті методологічні аспекти маркетингового позиціонування серед споживачів конкурентних позицій підприємства та його продукції.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-24T12:53:59Z
2016-11-24T12:53:59Z 2006-12-06 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Куденко Н. В. Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій / Н. В. Куденко, К. І. Комліченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 393–402.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20298 |
|
Language |
uk
|
|