Запис Детальніше

Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи
 
Creator Лабурцева, О. І.
 
Subject позиціонування
диференціація
конкурентна перевага
споживча цінність
339.138
 
Description Досліджено особливості визначення категорії «позиціонування». Узагальнено її зв’язок з іншими маркетинговими поняттями. Розкрито зміст факторів, що впливають на процес позиціонування, а також сутність основних категорій, що входять до їх складу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-24T13:08:30Z
2016-11-24T13:08:30Z
2007-01-31
 
Type Article
 
Identifier Лабурцева О. І. Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи / О. І. Лабурцева // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 403–418.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20299
 
Language uk