Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи
|
|
Creator |
Лабурцева, О. І.
|
|
Subject |
позиціонування
диференціація конкурентна перевага споживча цінність 339.138 |
|
Description |
Досліджено особливості визначення категорії «позиціонування». Узагальнено її зв’язок з іншими маркетинговими поняттями. Розкрито зміст факторів, що впливають на процес позиціонування, а також сутність основних категорій, що входять до їх складу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-24T13:08:30Z
2016-11-24T13:08:30Z 2007-01-31 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лабурцева О. І. Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи / О. І. Лабурцева // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 403–418.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20299 |
|
Language |
uk
|
|