Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій
|
|
Creator |
Лилик, Ірина Вікторівна
Liluk, Iryna Лылык, Ирина Викторовна |
|
Subject |
маркетинг
маркетингові дослідження професійні норми та стандарти 339.138 |
|
Description |
В цій статті зроблено спробу проаналізувати основні проблеми при запозиченні прогресивного досвіду західних компаній для українських операторів, а також, зокрема увагу зосереджено на питаннях формування бізнес-середовища для проведення досліджень.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-24T13:50:39Z
2016-11-24T13:50:39Z 2006-12-21 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик І. В. Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій / І. В. Лилик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 418–433.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20300 |
|
Language |
uk
|
|