Запис Детальніше

Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
Liluk, Iryna
Лылык, Ирина Викторовна
 
Subject маркетинг
маркетингові дослідження
професійні норми та стандарти
339.138
 
Description В цій статті зроблено спробу проаналізувати основні проблеми при запозиченні прогресивного досвіду західних компаній для українських операторів, а також, зокрема увагу зосереджено на питаннях формування бізнес-середовища для проведення досліджень.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-24T13:50:39Z
2016-11-24T13:50:39Z
2006-12-21
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. В. Адаптація в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій / І. В. Лилик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 418–433.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20300
 
Language uk