Запис Детальніше

Маркетингові виміри людського ресурсу України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові виміри людського ресурсу України
 
Creator Столярчук, Ярослава Михайлівна
Stolyarchuk, Yaroslava
Столярчук, Ярослава Михайловна
 
Subject людський ресурс
освітній рівень
попит
пропозиція
339.138
 
Description Розглянуті проблеми використання людського ресурсу в умовах глобалізації, розвитку конкуренції.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-25T12:05:59Z
2016-11-25T12:05:59Z
2006-11-27
 
Type Article
 
Identifier Столярчук Я. М. Маркетингові виміри людського ресурсу України / Я. М. Столярчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 486–502.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20308
 
Language uk