Маркетингові виміри людського ресурсу України
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові виміри людського ресурсу України
|
|
Creator |
Столярчук, Ярослава Михайлівна
Stolyarchuk, Yaroslava Столярчук, Ярослава Михайловна |
|
Subject |
людський ресурс
освітній рівень попит пропозиція 339.138 |
|
Description |
Розглянуті проблеми використання людського ресурсу в умовах глобалізації, розвитку конкуренції.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-25T12:05:59Z
2016-11-25T12:05:59Z 2006-11-27 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Столярчук Я. М. Маркетингові виміри людського ресурсу України / Я. М. Столярчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 486–502.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20308 |
|
Language |
uk
|
|