Запис Детальніше

Побудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Побудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ
 
Creator Українець, Н. В.
Ukrainets, N.
Украинец, Н. В.
Бойко, Р. В.
Bojko, R.
Бойко, Р. В.
 
Subject телебачення
дослідження
опитування
респонденти
339.13
 
Description Стаття присвячена проблемам дослідження телевізійного простору серед студентів Хмельницького національного університету та визначення найпопулярнішого та найулюбленішого каналу, з метою орієнтування на найкращий телеканал для проведення ефективної комунікаційної політики. Наводяться результати проведеного дослідження.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-25T12:26:49Z
2016-11-25T12:26:49Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Українець Н. В. Побудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ / Н. В. Українець, Р. В. Бойко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 503–509.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20309
 
Language uk