Побудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Побудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ
|
|
Creator |
Українець, Н. В.
Ukrainets, N. Украинец, Н. В. Бойко, Р. В. Bojko, R. Бойко, Р. В. |
|
Subject |
телебачення
дослідження опитування респонденти 339.13 |
|
Description |
Стаття присвячена проблемам дослідження телевізійного простору серед студентів Хмельницького національного університету та визначення найпопулярнішого та найулюбленішого каналу, з метою орієнтування на найкращий телеканал для проведення ефективної комунікаційної політики. Наводяться результати проведеного дослідження.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-25T12:26:49Z
2016-11-25T12:26:49Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Українець Н. В. Побудова ефективної комунікаційної політики у медіапросторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ / Н. В. Українець, Р. В. Бойко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 503–509.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20309 |
|
Language |
uk
|
|