Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy Федорченко, Андрей Васильевич |
|
Subject |
маркетингове дослідження
інформація системний підхід 339.138 |
|
Description |
Розглядаються проблеми досліджень споживачів, та характеру споживання, використання при цьому системного підходу.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2016-11-25T12:35:52Z
2016-11-25T12:35:52Z 2006-12-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко А. В. Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 509–519.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20310 |
|
Language |
uk
|
|