Запис Детальніше

Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
Fedorchenko, Andriy
Федорченко, Андрей Васильевич
 
Subject маркетингове дослідження
інформація
системний підхід
339.138
 
Description Розглядаються проблеми досліджень споживачів, та характеру споживання, використання при цьому системного підходу.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-11-25T12:35:52Z
2016-11-25T12:35:52Z
2006-12-12
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 509–519.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20310
 
Language uk