Формування бренда роботодавця на ринку праці
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування бренда роботодавця на ринку праці
Building employer branding in the labor market |
|
Creator |
Цимбалюк, Світлана Олексіївна
Tsymbalyuk, Svitlana Цимбалюк, Светлана Алексеевна |
|
Subject |
бренд
імідж репутація бренд роботодавця управління персоналом ринок праці brand image reputation employer brand personnel management labor market 331.108.2:331.104 |
|
Description |
У статті досліджено сутність поняття “бренд роботодавця”. Визначено причини поширення концепції бренда роботодавця в теорії та практиці управління персоналом. Стаття містить процедуру формування концепції бренда роботодавця на ринку праці та результати дослідження практики формування бренда роботодавця на українських підприємствах. This article studies the essence of the concept of the employer branding. It defines the reasons of spreading the concept of employer branding in the theory and practice of personnel management. The article reveals the procedure for shaping the concept of employer branding in the labor market and the research findings of actual practice of shaping employer branding at Ukrainian enterprises. |
|
Publisher |
Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
|
|
Date |
2016-12-05T09:52:42Z
2016-12-05T09:52:42Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Цимбалюк С. О. Формування бренда роботодавця на ринку праці / С. О. Цимбалюк // Ринок праці та зайнятість населення . – 2016. – №1. – C. 21–25.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20324 |
|
Language |
uk
|
|