Запис Детальніше

Формування бренда роботодавця на ринку праці

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування бренда роботодавця на ринку праці
Building employer branding in the labor market
 
Creator Цимбалюк, Світлана Олексіївна
Tsymbalyuk, Svitlana
Цимбалюк, Светлана Алексеевна
 
Subject бренд
імідж
репутація
бренд роботодавця
управління персоналом
ринок праці
brand
image
reputation
employer brand
personnel management
labor market
331.108.2:331.104
 
Description У статті досліджено сутність поняття “бренд роботодавця”. Визначено причини поширення концепції бренда
роботодавця в теорії та практиці управління персоналом. Стаття містить процедуру формування концепції бренда роботодавця на ринку праці та результати дослідження практики формування бренда роботодавця на українських підприємствах.
This article studies the essence of the concept of the employer branding. It defines the reasons of spreading the concept of employer branding in the theory and practice of personnel management. The article reveals the procedure for shaping
the concept of employer branding in the labor market and the research findings of actual practice of shaping employer
branding at Ukrainian enterprises.
 
Publisher Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України
 
Date 2016-12-05T09:52:42Z
2016-12-05T09:52:42Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Цимбалюк С. О. Формування бренда роботодавця на ринку праці / С. О. Цимбалюк // Ринок праці та зайнятість населення . – 2016. – №1. – C. 21–25.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20324
 
Language uk