Запис Детальніше

Мистецька парадигма в креативній моделі глобального економічного простору

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мистецька парадигма в креативній моделі глобального економічного простору
Culture paradigm of the global economic creative model
Творческая парадигма в креативной моделе глобального экономического пространства
 
Creator Чужиков, Віктор Іванович
Chuzhykov, V. I.
Чужиков, Виктор Иванович
Диндар, Антон Сергійович
Dyndar, A. S.
Дындарь, Антон Сергеевич
 
Subject мистецька парадигма
креативна економіка
арт-продукт
creative paradigm
creative economy
art product
парадигма искусства
креативная экономика
арт-продукт
378:371:78
 
Description У пропонованій статті проведено аналіз мистецької парадигми в процесі посилення комерціалізації створюваного арт-продукту в межах глобального економічного простору. У результаті здійсненого дослідження створено спільну креативну платформу як результат дифузії секторальних парадигм і визначено її роль у формуванні конкурентної спрямованості арт-продукту, можливості його тиражування, продукування, трансферу до споживача та позиціонування на відповідних сегментах ринку.
This article analyzes the creative paradigm during the processes of strengthening the created art product commercialization within the global economic space. The common creative platform is defined as a result of sectoral paradigms diffusion and its role in the formation of the created product competitive orientation, the possibility of its replication, production, transfer to the consumer and positioning at their respective market segments. In the article the labour and economic creativization trends are studied out as a result of comparative analyze of Ukrainian and EU employment figures.
В предлагаемой статье проведен анализ парадигмы искусства в процессе усиления коммерциализации создаваемого артпродукта в пределах глобального экономического пространства. В результате проведенного исследования создана общая креативная платформа как результат диффузии секторальных парадигм и определена ее роль в формировании конкурентной направленности артпродукта, возможности его тиражирования, производства, трансфера к потребителю и позиционирования на соответствующих сегментах рынка.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-12-26T12:14:00Z
2016-12-26T12:14:00Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Чужиков В. І. Мистецька парадигма в креативній моделі глобального економічного простору / В. І. Чужиков, А. С. Диндар // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – № 39. – С. 30–39.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20419
 
Language uk