Запис Детальніше

Ціннісно-орієнтована модель управління підприємством

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ціннісно-орієнтована модель управління підприємством
Value-oriented management model for enterprise
Ценностно-ориентированная модель управления предприятием
 
Creator Швиданенко, Генефа Олександрівна
Shvydanenko, G.
Швыданенко, Генефа Александровна
 
Subject цінність
управління за цінностями
інтеграція
розвиток підприємства
вартість компанії
value
values management
integration
enterprise development
company’s value
ценность
управление по ценностям
интеграция
развитие предприятия
стоимость компании
338.23
 
Description У статті досліджено сутність, процес формування, діагностику та вдосконаленням мережі «цінностей». Визначено, що управління на основі цінностей неможливе без дотримання трьох основних вимог: по-перше, цінності компанії повинні бути зрозумілі кожному співробітнику; по-друге, цінності працівника повинні бути взаємопов’язані із цінностями компанії; по-третє, в компанії повинні бути лідери — провідники цих цінностей. Сформовано класифікацію цінностей за критеріями поділу. Виокремлено модель формування цінностей компанії.
The article deals with the essence, the process of formation, diagnosis and improving the network of «values». The work identifies that the management based on values is impossible without the observance of three main requirements: at first, the values of the company must be understandable to each employee; secondly, the value of an employee should be linked with company's values; third, companies should be leaders are the stewards of these values. The article considers classification of values according to the criteria of separation. The paper singled out a model of company values.
В статье исследована сущность, процесс формирования, диагностики и совершенствования сети «ценностей». Определено, что управление на основе ценностей невозможно без соблюдения трех основных условий: во-первых, ценности компании должны быть понятны каждому сотруднику; во-вторых, ценности работника должны быть взаимосвязаны с ценностями компании; в-третьих, в компании должны быть лидеры-проводники этих ценностей. Сформировано классификацию ценностей по критериям разделения. Выделено модель формирования ценностей компании.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2016-12-26T12:57:07Z
2016-12-26T12:57:07Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Швиданенко Г. О. Ціннісно-орієнтована модель управління підприємством / Г. О. Швиданенко // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – № 39. – С. 51–59.
2312-9298
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20421
 
Language uk