Запис Детальніше

Development of education and science: an interdisciplinary approach

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Development of education and science: an interdisciplinary approach
Розвиток науки та освіти: міждисциплінарний підхід
Развитие науки и образования: междисциплинарный подход
 
Creator Kolot, Anatoliy
Колот, Анатолій Михайлович
Колот, Анатолий Михайлович
 
Subject Interdisciplinary approach
interdisciplinary formats
causes and development potential of interdisciplinary
synthesis of scientific research
economic education and science
міждисциплінарний підхід
формати міждисциплінарності
причини та потенціал розвитку міждисциплінарності
синтез наукових досліджень
економічна освіта та наука
междисциплинарный подход
форматы междисциплинарности
причины и потенциал развития междисциплинарности
синтез научных исследований
экономическое образование и наука
330.101+378
 
Description The article methodologically proves that in conditions of the new economy the available narrow-subject, narrow-discipline divisions of economic issues become counterproductive. The reasons actualizing development of the interdisciplinarity are highlighted. It is proved that a synthesis of research that
involves the interpenetration and mutual methodological principles of the various sciences, overcoming unacceptable methods of economic determinism should become one of the main research objectives of economic schools.
У статті методологічно доведено, що в умовах формування нової економіки наявні вузькопредметні, вузькодисциплінарні розмежування економічної проблематики стають контрпродуктивними. Виокремлено причини, які
актуалізують розвиток міждисциплінарності. Обґрунтовано, що одним із основних завдань економічних наукових шкіл має стати синтез досліджень, який передбачає взаємопроникнення і взаємозбагачення методологічних принципів різних наук, подолання неприйнятної методології економічного детермінізму.
В статье методологически доказано, что в условиях формирования новой экономики имеющиеся узкопредметные, узкодисциплинарные разграничения экономической проблематики становятся контрпродуктивными. Выделены причины, актуализирующие развитие междисциплинарности. Обосновано, что одной из главных задач экономических научных школ должен стать синтез исследований, который предполагает взаимопроникновение и взаимообогащение методологических принципов различных наук, преодоление неприемлемой методологии экономического детерминизма.
 
Publisher Дипломатична академія України при Міністерстві закордонних справ України
 
Date 2017-01-12T08:39:16Z
2017-01-12T08:39:16Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Kolot A. M. Development of education and science: an interdisciplinary approach / A. M. Kolot // Науковий вісник Дипломатичної академії України : наук. щоріч. / Дипломат. акад. України ; редкол.: В. Г. Ціватий (голова) [та ін.]. – Київ, 2015. – Вип. 22, ч. ІІІ: Зовнішня політика і дипломатія: традиції, тренди, досвід. – С. 4–12. – (Економічні науки).
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20462
 
Language en