Запис Детальніше

Ключові детермінанти управління маркетинговими активами глобальних компаній

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ключові детермінанти управління маркетинговими активами глобальних компаній
Key Determinants of Managing the Marketing Asset of Global Companies
 
Creator Циганкова, Тетяна Михайлівна
Tsygankova, Tatyana
Цыганкова, Татьяна Михайловна
Пономаренко, Роман Олександрович
Ponomarenko, Roman
Пономаренко, Роман Александрович
 
Subject маркетингові активи
міжнародний маркетинг
стратегічний маркетинг-менеджмент
глобальні компанії
ТНК
результативність бізнесу
маркетинг-мікс
бренд-менеджмент
інструменти маркетингу
мarketing assets
international marketing
strategic marketing management
global companies
multinational corporations
business performance
marketing mix
brand management
marketing tools
339.92
339.94
 
Description У результаті систематизації та узагальнення ключових концепцій еволюції інструментів маркетингу глобальних компаній авторами визначена роль маркетингових активів у системі сучасного маркетинг менеджменту (як діалектично вищого етапу розвитку аналізованих інструментів, котрі дозволять подолати антагоністичні протиріччя «P- і C-векторів» їх розвитку). У статті визначений оптимальний набір ключових елементів системи маркетингових активів, котрими є бренд, лояльність споживачів, репутація компанії, мережева кооперація, маркетингова стратегія, внутрішній маркетинг, маркетингова інформаційна система та маркетингові інновації. Шляхом кореляційно-регресійного аналізу ступеня впливу кожного з елементів системи на результативність діяльності глобальних компаній побудовано модель «октагону маркетингових активів» як інтегративного інструменту управління ними. Також у результаті побудови зазначеної моделі авторами визначені найбільш рентабельні маркетингові активи, віддача від інвестицій та розвитку компетенцій у сфері ефективного управління ними будуть приносити компанії найвищий рівень прибутку. На основі узагальнення регіональних і галузевих особливостей управління розрізненими елементами системи маркетингових активів глобальних компаній було встановлено ключові регіональні та галузеві пріоритети формування, розвитку та удосконалення існуючих концепцій міжнародного маркетинг-менеджменту, зокрема в розрізі побудови авторської інтегративної моделі октагону.
As a result of systematization and generalization of key concepts of the evolution of marketing tools for global companies, the role of marketing assets in the system of modern marketing management (as a dialectically higher stage of development of the analyzed tools, which will allow to overcome the antagonistic contradictions of the "P- and C-vectors" of their development) is determined by the authors. The article describes the optimal set of key elements of the brand marketing system, consumer loyalty, company reputation, networking, marketing strategy, internal marketing, marketing information system and marketing innovations. By way of correlation-regression analysis of the degree of influence of each element of the system on the performance of global companies, the model of the "octagon of marketing assets" as an integrative management tool is constructed. Also, as a result of the construction of this model, the authors identifies the most profitable marketing assets, the return on investment and the development of competences in the field of effective management will bring the company the highest profit. On the basis of generalization of regional and sectoral features of management, the distinct elements of the system of marketing assets of global companies were identified key regional and sectoral priorities for the formation, development and improvement of existing concepts of international marketing management, in particular, in the context of constructing an author's integrative model of octagon.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-01-24T09:46:54Z
2017-01-24T09:46:54Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Циганкова Т. Ключові детермінанти управління маркетинговими активами глобальних компаній / Тетяна Циганкова, Роман Пономаренко // Міжнародна економічна політика. – 2016. – № 2. – С. 76–98.
1812-0660
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20516
 
Language uk