Запис Детальніше

Einsprachigkeit als Schlüssel zum Erfolg des studienbegleitenden Fremdsprachenunterrichts

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Einsprachigkeit als Schlüssel zum Erfolg des studienbegleitenden Fremdsprachenunterrichts
 
Creator Hawrysch, Mychajlo
Gavrysh, Mykhailo
Гавриш, Михайло Михайлович
Гавриш, Михаил Михайлович
 
Subject monolingualism
foreign-language teaching
foreign-language communivative competency
business communication
intercultural communication
одномовність
викладання іноземних мов
іноземномовна комунікативна компетенція
ділове спілкування
міжкультурне спілкування
одноязычность
преподавание иностранных языков
иностранная коммуникативная компетенция
деловое общение
межкультурное общение
 
Description In this article the author discusses the term “foreign-language communicative competency” and offers arguments in favor of monolingualism in the foreign-language teaching as one of the most important ways to gain a profound and sustainable mastery in this competency.
У статті розглядається поняття іноземномовної комунікативної компетенції та
висловлюються аргументи на користь одномовності в організації практичних занять з іноземної мови як пріоритетного шляху глибокого й сталого оволодіння цією компетенцією.
В статье рассматривается понятие иностранной коммуникативной компетенции и высказываются аргументы в пользу одноязычности в организации практических занятий по иностранному языку как приоритетного пути глубокого и устойчивого овладения этой компетенцией.
 
Publisher Українська спілка германістів вищої школи, Київський національний лінгвістичний університет
 
Date 2017-02-07T13:30:51Z
2017-02-07T13:30:51Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Hawrysch M. Einsprachigkeit als Schlüssel zum Erfolg des studienbegleitenden Fremdsprachenunterrichts / Mychajlo Hawrysch // Germanistik in der Ukraine : wissenschaftliche ztschr. / Ukr. Hochschul germanistenverband, Kyjiw. Nat. linguistische Univ. ; redaktion: O. I. Steriopolo (chefred.) [und andere]. – Kyjiw, 2014. – Jahrheft 9. – С. 242–246.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20551
 
Language de