Запис Детальніше

Наукові положення та базові академічні технології навчального процесу в контексті формування нової системи якості освіти в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Наукові положення та базові академічні технології навчального процесу в контексті формування нової системи якості освіти в Україні
 
Creator Іляш, Ольга Ігорівна
Ilyash, Olga
Иляш, Ольга Игоревна
Безверхий, Костянтин Вікторович
Bezverkhyi, Kostiantyn
Безверхий, Константин Викторович
 
Subject освіта
економіка
концепція
сутність
функції
академічні технології
процес
навчання
education
economy
concept
nature
function
academic technology
process of learning
образование
экономика
концепция
сущность
функции
академические технологии
процесс
обучение
378.01:330.1
 
Description У статті розглянуто понятійний апарат та базові академічні технології процесу навчання у контексті реалізації концепції розвитку економічної освіти, а саме: сутність, функціональні складові та основні технології і навчального процесу. В результаті проведеного дослідження проаналізовано схему процесу навчання, основні функції процесу навчання, права та обов’язки головних учасників навчально-виховного процесу. Отриманий результат буде корисним для державних органів, професорсько-викладацького складу навчальних закладів та всім іншим зацікавленим особам, що займаються розвитком сучасної освіти в Україні.
The conceptual apparatus and basic academic technologies of the learning process are considered in the context of the implementation of the concept of the development of economic education, namely: the essence, functional components and basic technologies and the learning process. In the article, as a result of the study, the scheme of the learning process, the main functions of the learning process, the rights and duties of the main participants in the educational process are analyzed. The obtained result will be useful for state bodies, the teaching staff of educational institutions and all other interested persons engaged in the development of modern education in Ukraine.
В статье рассмотрены понятийный аппарат и базовые академические технологии процесса обучения в контексте реализации концепции развития экономического образования, а именно: сущность, функциональные составляющие и основные технологии и учебного процесса. В результате проведенного исследования проанализированы схему процесса обучения, основные функции процесса обучения, права и обязанности главных участников учебно-воспитательного процесса. Полученный результат будет полезным для государственных органов, профессорско-преподавательского состава учебных заведений и всем другим заинтересованным лицам, занимающимся развитием современного образования в Украине.
 
Publisher Національна академія статистики, обліку та аудиту
 
Date 2017-02-08T07:32:09Z
2017-02-08T07:32:09Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Іляш О. І. Наукові положення та базові академічні технології навчального процесу в контексті формування нової системи якості освіти в Україні / О. І. Іляш, К. В. Безверхий // Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту : зб. наук. пр. / Нац. акад. статистики, обліку та аудиту ; редкол.: О. Г. Осауленко (голов. ред.) [та ін.]. – Київ, 2016. – № 3. – С. 114–122.
978-617-571-134-7
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20555
 
Language uk