Роль маркетингових досліджень в процесі інвестування капіталу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль маркетингових досліджень в процесі інвестування капіталу
|
|
Creator |
Михайлевська, Наталія Олегівна
|
|
Subject |
336
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-02-24T08:35:47Z
2017-02-24T08:35:47Z 2016-12-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Михайлевська Н. О. Роль маркетингових досліджень в процесі інвестування капіталу / Н. О. Михайлевська // Фінансове забезпечення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: глобальні виклики та українські реалії [Електронний ресурс] : зб. матеріалів I Міжнар. наук.-практ. конф., 7 груд. 2016 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: М. І. Диба (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 182–185. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20867 |
|
Language |
uk
|
|