Запис Детальніше

Стратегічне підприємництво в Україні: формування нової парадигми та перспективи поширення у бізнес-практиці

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічне підприємництво в Україні: формування нової парадигми та перспективи поширення у бізнес-практиці
Strategic Entrepreneurship in Ukraine: Formation of New Paradigm and Future Distribution in Business Practices
 
Creator Гребешкова, Олена Миколаївна
Hrebeshkova, Olena
Гребешкова, Елена Николаевна
 
Subject підприємництво
стратегічне мислення
парадигма
інновації
партнерство
бізнес
entrepreneurship
strategic thinking
paradigm
innovation
partnership
business
 
Description Розкрито роль і місце підприємництва як нової філософії бізнесу. Виділено та охарактеризовано економічну, соціальну та партнерську парадигми стратегічного підприємництва. Узагальнено передумови та перспективні напрями та сфери поширення стратегічного підприємництва в українському бізнесі.
The author shows the role and place of entrepreneurship as a new business philosophy. Economic, social and strategic business partnership paradigms are characterized. The prerequisites and promising areas of distribution of strategic entrepreneurship in Ukrainian business are generalized.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-03-23T07:59:36Z
2017-03-23T07:59:36Z
2016-03
 
Type Article
 
Identifier Гребешкова О. М. Стратегічне підприємництво в Україні: формування нової парадигми та перспективи поширення у бізнес-практиці / О. М. Гребешкова // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 1. – С. 126–131.
978-966-926-069-7
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20943
 
Language uk