Управління брендами університетів з використанням крауд-маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління брендами університетів з використанням крауд-маркетингу
The Brand Management of Universities Using Crowd-marketing |
|
Creator |
Литвиненко, Тетяна М.
Lytvynenko, Tetyana |
|
Subject |
крауд-технологія
бренд університету тенденції поведінки споживачів crowd technology brand of the University trends of consumer behavior |
|
Description |
Розглянуто переваги крауд-маркетингу, що почав використовуватись у системі інформаційних маркетингових комунікацій. Запропоновано використовувати його для управління брендами університетів.
Advantages of crowd marketing, which began to be used in the system of information marketing communications. Proposed to use it to control the brands of universities. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-03-28T07:31:40Z
2017-03-28T07:31:40Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Литвиненко Т. М. Управління брендами університетів з використанням крауд-маркетингу / Т. М. Литвиненко // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 1. – С. 294–298.
978-966-926-069-7 http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/20982 |
|
Language |
uk
|
|