Запис Детальніше

Управління брендами університетів з використанням крауд-маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління брендами університетів з використанням крауд-маркетингу
The Brand Management of Universities Using Crowd-marketing
 
Creator Литвиненко, Тетяна М.
Lytvynenko, Tetyana
 
Subject крауд-технологія
бренд університету
тенденції поведінки споживачів
crowd technology
brand of the University
trends of consumer behavior
 
Description Розглянуто переваги крауд-маркетингу, що почав використовуватись у системі інформаційних маркетингових комунікацій. Запропоновано використовувати його для управління брендами університетів.
Advantages of crowd marketing, which began to be used in the system of information marketing communications. Proposed to use it to control the brands of universities.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-03-28T07:31:40Z
2017-03-28T07:31:40Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Литвиненко Т. М. Управління брендами університетів з використанням крауд-маркетингу / Т. М. Литвиненко // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 1. – С. 294–298.
978-966-926-069-7
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/20982
 
Language uk