Запис Детальніше

Управління якістю як засіб підвищення конкурентного статусу підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління якістю як засіб підвищення конкурентного статусу підприємства
Quality Management as the Means of Improving the Status of Enterprise Competitive
 
Creator Бєляєва, Світлана В.
Bieliaieva, Svitlana V.
Барабаш, Богдан В.
Barabash, Bogdan
 
Subject якість послуг
конкурентний статус підприємства
управління якістю
quality of service
competitive status of the company
quality management
 
Description У роботі досліджено питання, що визначають якість послуг як засіб підвищення конкурентного статусу підприємства у сучасних умовах. Надано рекомендації, які необхідно враховувати при формуванні та розвитку адекватної сучасним умовам господарювання системи управління якістю послуг на підприємстві.
It analyzes the issues that determine the quality of services as a means of improving the competitive status of the enterprise in
modern conditions. The recommendations to be considered in the formation and development of adequate modern business environment quality management system services for the enterprise are given.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-03-28T12:09:35Z
2017-03-28T12:09:35Z
2016-03
 
Type Article
 
Identifier Бєляєва С. В. Управління якістю як засіб підвищення конкурентного статусу підприємства / С. В. Бєляєва, Б. Л. Барабаш // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 2. – С. 15–20.
978-966-926-069-7
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20986
 
Language uk