Управління якістю як засіб підвищення конкурентного статусу підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління якістю як засіб підвищення конкурентного статусу підприємства
Quality Management as the Means of Improving the Status of Enterprise Competitive |
|
Creator |
Бєляєва, Світлана В.
Bieliaieva, Svitlana V. Барабаш, Богдан В. Barabash, Bogdan |
|
Subject |
якість послуг
конкурентний статус підприємства управління якістю quality of service competitive status of the company quality management |
|
Description |
У роботі досліджено питання, що визначають якість послуг як засіб підвищення конкурентного статусу підприємства у сучасних умовах. Надано рекомендації, які необхідно враховувати при формуванні та розвитку адекватної сучасним умовам господарювання системи управління якістю послуг на підприємстві.
It analyzes the issues that determine the quality of services as a means of improving the competitive status of the enterprise in modern conditions. The recommendations to be considered in the formation and development of adequate modern business environment quality management system services for the enterprise are given. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-03-28T12:09:35Z
2017-03-28T12:09:35Z 2016-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бєляєва С. В. Управління якістю як засіб підвищення конкурентного статусу підприємства / С. В. Бєляєва, Б. Л. Барабаш // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 2. – С. 15–20.
978-966-926-069-7 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20986 |
|
Language |
uk
|
|