Запис Детальніше

Особливості маркетингу у страхуванні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингу у страхуванні
 
Creator Стецюк, Тетяна Іванівна
Стецюк, Татьяна Ивановна
 
Subject маркетинг у страхуванні
концептуальний підхід
страхові продукти
ціна
страховик
страхувальник
marketing insurance
conceptual approach
insurance products
price
insurer
policyholder
маркетинг в страховании
концептуальный подход
страховые продукты
цена
страховщик
страхователь
339.138:368
 
Description Проаналізовано особливості маркетингу у страхуванні, досліджено його основні концептуальні підходи; охарактеризовано чинники, які дестабілізують та стимулюють його розвиток.
The features of understanding of marketing in insurance, studied its basic conceptual approaches; described factors that destabilize and stimulate its development.
Проанализированы особенности понимания маркетинга в страховании, исследованы его основные концептуальные подходы; охарактеризованы факторы, которые дестабилизируют и стимулируют его развитие.
 
Publisher Волинський інститут економіки та менеджменту
 
Date 2017-03-30T06:20:45Z
2017-03-30T06:20:45Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Стецюк Т. І. Особливості маркетингу у страхуванні / Т. І. Стецюк // Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту : зб. наук. пр. / редкол.: О. Оксанич (голова) [та ін.]. – Луцьк, 2016. – № 16. – С. 269–277.
2224-8609
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20996
 
Language uk