Особливості маркетингу у страхуванні
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингу у страхуванні
|
|
Creator |
Стецюк, Тетяна Іванівна
Стецюк, Татьяна Ивановна |
|
Subject |
маркетинг у страхуванні
концептуальний підхід страхові продукти ціна страховик страхувальник marketing insurance conceptual approach insurance products price insurer policyholder маркетинг в страховании концептуальный подход страховые продукты цена страховщик страхователь 339.138:368 |
|
Description |
Проаналізовано особливості маркетингу у страхуванні, досліджено його основні концептуальні підходи; охарактеризовано чинники, які дестабілізують та стимулюють його розвиток.
The features of understanding of marketing in insurance, studied its basic conceptual approaches; described factors that destabilize and stimulate its development. Проанализированы особенности понимания маркетинга в страховании, исследованы его основные концептуальные подходы; охарактеризованы факторы, которые дестабилизируют и стимулируют его развитие. |
|
Publisher |
Волинський інститут економіки та менеджменту
|
|
Date |
2017-03-30T06:20:45Z
2017-03-30T06:20:45Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стецюк Т. І. Особливості маркетингу у страхуванні / Т. І. Стецюк // Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту : зб. наук. пр. / редкол.: О. Оксанич (голова) [та ін.]. – Луцьк, 2016. – № 16. – С. 269–277.
2224-8609 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/20996 |
|
Language |
uk
|
|