Запис Детальніше

Базові принципи організації стратегічного контроллінгу в компанії маркетингового типу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Базові принципи організації стратегічного контроллінгу в компанії маркетингового типу
Basic Principles of Organization of Strategic Controlling in Marketing Company
 
Creator Кизенко, Олена Олександрівна
Kyzenko, Olena
Кизенко, Елена Александровна
 
Subject стратегічний контроллінг
Competence Management
Balanced Scorecard
Strategic Controlling
 
Description У дослідженні узагальнено базові аспекти поєднання та прикладного застосування теоретико–методологічних концепцій Competence Management і Balanced Scorecard для організації ефективної системи стратегічного контроллінгу в компанії маркетингового типу.
The study summarizes the basic aspects of use a combination of theoretical concepts Competence Management and Balanced Scorecard for effective organization of strategic controlling system in marketing company.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-04-04T07:20:07Z
2017-04-04T07:20:07Z
2016-03
 
Type Article
 
Identifier Кизенко О. О. Базові принципи організації стратегічного контроллінгу в компанії маркетингового типу / О. О. Кизенко // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 2. – С. 103–107.
978-966-926-069-7
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/21044
 
Language uk