Базові принципи організації стратегічного контроллінгу в компанії маркетингового типу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Базові принципи організації стратегічного контроллінгу в компанії маркетингового типу
Basic Principles of Organization of Strategic Controlling in Marketing Company |
|
Creator |
Кизенко, Олена Олександрівна
Kyzenko, Olena Кизенко, Елена Александровна |
|
Subject |
стратегічний контроллінг
Competence Management Balanced Scorecard Strategic Controlling |
|
Description |
У дослідженні узагальнено базові аспекти поєднання та прикладного застосування теоретико–методологічних концепцій Competence Management і Balanced Scorecard для організації ефективної системи стратегічного контроллінгу в компанії маркетингового типу.
The study summarizes the basic aspects of use a combination of theoretical concepts Competence Management and Balanced Scorecard for effective organization of strategic controlling system in marketing company. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-04-04T07:20:07Z
2017-04-04T07:20:07Z 2016-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кизенко О. О. Базові принципи організації стратегічного контроллінгу в компанії маркетингового типу / О. О. Кизенко // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 2. – С. 103–107.
978-966-926-069-7 http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/21044 |
|
Language |
uk
|
|