Теоретичні підходи до процесу формування стратегії підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні підходи до процесу формування стратегії підприємства
Theoretical approaches to business strategy forming |
|
Creator |
Хаустова, К. М.
Khaustova, K. M. |
|
Subject |
процес формування стратегії
формальний підхід ситуаційний підхід маркетинговий підхід ринкове позиціювання strategy formation process formal approach situational approach marketing approach market positioning |
|
Description |
Розглядаються основні теоретичні підходи до процесу розробки підприємницької стратегії, визначено їх переваги та недоліки. Систематизовано принципи формування стратегії з позицій формального, маркетингового, ситуаційного та позиційного підходів. The main theoretical approaches in the development of business strategies are considered with defined their advantages and disadvantages. The principles of strategy formation as a formal position, marketing tools, positional and situational approaches have been systematized. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-04-05T06:56:31Z
2017-04-05T06:56:31Z 2016-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хаустова К. М. Теоретичні підходи до процесу формування стратегії підприємства / К. М. Хаустова // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 2. – С. 271–275.
978-966-926-069-7 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21072 |
|
Language |
uk
|
|