Запис Детальніше

Теоретичні підходи до процесу формування стратегії підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні підходи до процесу формування стратегії підприємства
Theoretical approaches to business strategy forming
 
Creator Хаустова, К. М.
Khaustova, K. M.
 
Subject процес формування стратегії
формальний підхід
ситуаційний підхід
маркетинговий підхід
ринкове позиціювання
strategy formation process
formal approach
situational approach
marketing approach
market positioning
 
Description Розглядаються основні теоретичні підходи до процесу розробки підприємницької стратегії, визначено їх переваги та недоліки. Систематизовано принципи формування стратегії з позицій формального, маркетингового, ситуаційного та позиційного
підходів.
The main theoretical approaches in the development of business strategies are considered with defined their advantages and
disadvantages. The principles of strategy formation as a formal position, marketing tools, positional and situational approaches have been systematized.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-04-05T06:56:31Z
2017-04-05T06:56:31Z
2016-03
 
Type Article
 
Identifier Хаустова К. М. Теоретичні підходи до процесу формування стратегії підприємства / К. М. Хаустова // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 2. – С. 271–275.
978-966-926-069-7
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21072
 
Language uk