Особливості маркетингової діяльності в регіональному розвитку туризму
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості маркетингової діяльності в регіональному розвитку туризму
|
|
Creator |
Яценко, А. Д.
Іванова, В. М. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2017-04-06T08:18:40Z
2017-04-06T08:18:40Z 2017-03-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яценко А. Д. Особливості маркетингової діяльності в регіональному розвитку туризму / А. Д. Яценко, В. М. Іванова // Проблеми регіоналістики: минуле, сучасне, майбутнє [Електронний ресурс] : тези наук.-практ. Інтернет-конф. (3 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Б. М. Данилишин (відп. ред.) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 57–59. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-148-9 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21090 |
|
Language |
uk
|
|