Запис Детальніше

Особливості маркетингової діяльності в регіональному розвитку туризму

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингової діяльності в регіональному розвитку туризму
 
Creator Яценко, А. Д.
Іванова, В. М.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-04-06T08:18:40Z
2017-04-06T08:18:40Z
2017-03-03
 
Type Article
 
Identifier Яценко А. Д. Особливості маркетингової діяльності в регіональному розвитку туризму / А. Д. Яценко, В. М. Іванова // Проблеми регіоналістики: минуле, сучасне, майбутнє [Електронний ресурс] : тези наук.-практ. Інтернет-конф. (3 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Б. М. Данилишин (відп. ред.) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 57–59. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-148-9
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21090
 
Language uk