Запис Детальніше

Концепція національного брендингу України, що ґрунтується на іміджі її регіонів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція національного брендингу України, що ґрунтується на іміджі її регіонів
 
Creator Зимбалевська, Ю. В.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2017-04-06T09:56:16Z
2017-04-06T09:56:16Z
2017-03-03
 
Type Article
 
Identifier Зимбалевська Ю. В. Концепція національного брендингу України, що ґрунтується на іміджі її регіонів / Ю. В. Зимбалевська // Проблеми регіоналістики: минуле, сучасне, майбутнє [Електронний ресурс] : тези наук.-практ. Інтернет-конф. (3 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Б. М. Данилишин (відп. ред.) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 87–89. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-148-9
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/21100
 
Language uk